1. DOSTAVA PUTEM WEBSHOP USLUGE
1.1. Dostava proizvoda moguća je u Republici Hrvatskoj i izvan nje, a moguće je i preuzimanje proizvoda i u našim poslovnicama u Šibeniku, Splitu i Vodicama.
Podaci poslovnice Šibenik – Adresa: Zapadna magistrala 1G, 22000 Šibenik, tel. 022 201 310, mob. 091 120 5947
Podaci poslovnice Split – Adresa: Antuna Gustava Matoša 79, 21000 Split – Solin, mob. 091 3737 470
Podaci poslovnice Vodice – Adresa: Lasan Ante Kabalera 53, 22211 Vodice, mob. 091 937 8870
NAPOMENA:
Prilikom naručivanja robe kupac potvrđuje da je upoznat s općim uvjetima. Obrada osobnih podataka kao što su ime, prezime, adresa, email adresa i broj telefona ispitanika uvijek će biti u skladu s Općom Uredbom o zaštiti osobnih podataka i zakonskim regulativom članice koja je primjenjiva na web stranici overline.hr. Osobni podaci Kupca koristit će se u svrhu izdavanja računa te dostave putem kurirske službe.
1.2. Za određene proizvode ili grupe proizvoda, koji će biti posebno naznačeni, dostava je moguća unutar određenih područja, odnosno zemalja.
1.3. Cijena dostave nije uračunata u cijenu proizvoda i posebno se naplaćuje po cijeni od 6,00 eura (s pripadajućim PDV-om). Za sve narudžbe u vrijednosti iznad 80,00 eur (s pripadajućim PDV-om) trošak dostave je besplatan i uključen u narudžbu Kupca.
1.4. Za područja izvan Republike Hrvatske, a za narudžbe iz zemalja Europske unije dostava se naplaćuje 30 eur (€). U cijenu dostave nisu uključeni troškovi uvoznog carinjenja, pristojbi i ostalih upravnih i poreznih davanja (PDV i sl.) u zemlji u koju se dostava obavlja. Korisnik (kupac) preuzima obvezu uvoznog carinjenja i snosi troškove pristojbi i ostalih upravnih i poreznih davanja.
1.5. Za ostale zemlje izvan EU, cijena dostave se naplaćuje prema dogovoru (cijena na upit). U cijenu dostave nisu uključeni troškovi uvoznog carinjenja, pristojbi i ostalih upravnih i poreznih davanja (PDV i sl.) u zemlji u koju se dostava obavlja. Korisnik (kupac) preuzima obvezu uvoznog carinjenja i snosi troškove pristojbi i ostalih upravnih i poreznih davanja.
1.6. Nakon što PSC Aleksić potvrdi narudžbu, a najkasnije u roku od 48 sati (ako narudžba spada u neradne dane), počinje rok za dostavu proizvoda, te će Korisniku kupljeni proizvodi biti isporučeni u sljedećim rokovima:
– do 2 radna dana za područje Grada Šibenika,
– do 5 radnih dana za ostalo područje Republike Hrvatske,
– od 5 do 12 radnih dana za područje otoka Republike Hrvatske,
– do 15 radnih dana za ostala područja izvan Republike Hrvatske.
1.7. U slučaju predviđenog kašnjenja isporuke zbog više sile i/ili bez krivnje PSC Aleksić te ako iz bilo kojeg razloga Korisnik (kupac) nije dostupan na kontakte koje je naveo prilikom registracije/kupnje kako bi ga se o istome obavijestilo, PSC Aleksić ne odgovara za kašnjenje isporuke.
1.8. Korisniku će proizvodi biti isporučeni na adresu dostave koja je navedena prilikom registracije/kupnje, a ako Korisnik (kupac) nije osobno dostupan ili ne prima dostavu na adresu koju je naveo kao adresu dostave bit će mu ostavljena poruka s brojem kojeg će moći kontaktirati ili se dostava može preuzeti od strane druge osobe (punoljetni član domaćinstva, ovlaštena osoba od strane Korisnika uz predočenje osobnog identifikacijskog dokumenta. Korisniku će uz proizvod biti dostavljena i potvrda o sklopljenom Ugovoru.
1.9. Ukoliko dostava proizvoda ne bude bila moguća zbog netočnih osobnih podataka Korisnika koje je isti unio prilikom registracije, odnosno kupnje kao neregistrirani korisnik (guest user) PSC Aleksić nije dužan snositi troškove ponovne dostave.
1.10. Korisnik je obvezan prilikom preuzimanja pošiljku pregledati, vidljiva oštećenja prijaviti izravno dostavljaču te odbiti primiti oštećenu pošiljku. Potpisom dostavnice i primitkom računa Korisnik potvrđuje da je prilikom preuzimanja proizvoda izvršio njegov pregled i da nema primjedbi na oštećenja na transportnim pakiranjima.
1.11. Ukoliko Korisnik odbije primiti pošiljku zbog utvrđenih i vidljivih oštećenja na transportnim pakiranjima, dužan je ispuniti odgovarajući obrazac dostavne-kurirske službe u vezi oštećenih pošiljaka te putem e-mail-a odmah, a najkasnije u roku od 8 (osam) dana obavijestiti PSC Aleksić da li želi ponovljenu isporuku ili povrat novca. Po primitku reklamirane pošiljke i odgovarajućeg obrasca PSC Aleksić se obvezuje na zahtjev Korisnika u rokovima propisanim za dostavu izvršiti ponovljenu dostavu ako se radi o proizvodu koji se nalazi na zalihama kod PSC Aleksić ili na zahtjev Korisnika izvršiti povrat novca.
1.12. Ukoliko Korisnik ne preuzme proizvod ili odbije preuzeti proizvod bez valjanog razloga odnosno odbije ispuniti odgovarajuće obrasce, PSC Aleksić zadržava pravo zahtijevati nadoknadu nastalih troškova.
1.13. NAPOMENA: Prilikom narudžbe, Kupac ispunjava osobne podatke (ime, prezime, adresa, poštanski broj, broj mobitela) radi dostave paketa na adresu Kupca. PSC Aleksić d.o.o. se obvezuje štiti osobne podatke Kupaca u skladu sa Zakon o provedbi Opće uredbe o zaštiti podataka te se obvezuje da osobne podatke neće ni na koji način ustupiti trećim osobama bez pristanka Kupca (osim podataka za koje postoji legitimni interes u svrhu izvršavanja dostave kupljenog proizvoda).
1.14. Dostavu vrši Prodavatelj angažiranjem renomirane dostavne (kurirske) službe Hrvatska pošta d.d. Pakete isporučujemo na adresu Kupca. Ako Kupac nije određeni dan u mogućnosti preuzeti paket jer nije bio u određenom trenutku dostupan tada paket dostavljamo drugi dan.
NAPOMENA: U slučaju da Kupac naruči robu i odbije ju primiti bez adekvatnog razloga, PSC Aleksić d.o.o. ima pravo tražiti od Kupca nadoknadu poštanskih i vlastitih manipulativnih troškova. Pakete isporučujemo na adresu Kupca. Ako Kupac nije određeni dan u mogućnosti preuzeti paket jer nije bio u određenom trenutku dostupan tada paket dostavljamo drugi dan.
1.15. Oštećena pošiljka
Prilikom preuzimanja dostavljenog proizvoda, Kupac je dužan pregledati isporučeni proizvod i u slučaju vidljivog oštećenja ima pravo odbiti preuzimanje istog te tražiti isporuku neoštećenog proizvoda. U slučajevima kada je Kupcu isporučen proizvod različit od onog kojeg je kupio, isti ima pravo na isporuku naručenog proizvoda, a ako to nije moguće Kupac ima pravo na povrat novca u iznosu plaćene cijene proizvoda, cijene dostave i naknadu troškova povrata proizvoda te je dužan vratiti krivo dostavljen proizvod.
Prilikom dostave, uz kupljeni proizvod plaćen transakcijski, Kupac dobiva račun ili uz naručeni proizvod pouzećem, Kupac dobiva ponudu, te potvrdu o primitku pošiljke koju je obvezan potpisati. Potpisom na potvrdi o primitku pošiljke smatra se da je proizvod preuzet bez vanjskih vidljivih oštećenja.
1.16. Informacije o stanju pošiljke:
Na e-mail te na broj mobitela Kupca šaljemo broj pošiljke i vremenski rok dostave.
U slučaju kada Kupac želi provjeriti telefonskim putem gdje se nalazi paket, tada sve informacije Kupac može saznati na +385 72 202 202.
Navedeni telefonski broj je informativan. U trenutku izdavanja obavijesti su važeći.
1.17. Otprema robe
Naručena roba bit će složena tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne može oštetiti. Otprema robe vrši se svakodnevno za narudžbe pristigle do 12.00 sati, sukladno točki 1.6.